spot light
مزعوط ذهبي
spot light غير متواجد حالياً  
قديم 2014-08-03, 02:10 AM

اه من قلبي نصحته بس عيى ينتصح نبضه يبيها اه لين عزم يترك القوم ويجيها

يوم السفر الواحد مايقدرش ينعس او يغمض عينيه انته مش وانته رايح المغرب مدري من الشوق او الخوف تفوت عليك الطيارة اومن اللى راح يجرالك فى مطار كازا ياويلى من راح يجرالى ياخراش

وانا اخذ بشتى وشنطتى وبشويش حتى اعدى باب البيت وبعدها وطيران ع المطار وصلت قبل يفتح المطار << يبدا النصب من دابا

فى مطار جدة قبل الاقلاع

وبعد الاقلاع

اكل ونوم حتى وصلنا بحمدلله وكنت شايل هم الجوازت والجمارك مع انى غير مطلوب أمنين ولامعى ممنوعات

المهم عدت الامور على خير وكان فى انتظارى بالمطار شخص من اليمن عايش في المغرب فقط يوصلنى الى الشقة ديال واحد عراقى

توليفة جامعة العربية هنا قلبى اوجعنى من وقلت الله يستر انا طول عمرى اتعامل مع مكاتب تخدمه فيها نساء وكانت مطمن معهم المهم شديت الحزام ديال البنطلون وقلت خلنيى اكمل معهم واللى بده يصير يصير عشت كثير وشفت كثير وغيرك ماحبيت المهم طلع الرجل عسل وصاحب الشقة عسل وعاملنى بحال الضيف عندة

بس اول مادخلت الشقة وشقت اللون الاحمر قلت الرجال فاهمين غلط الشقة مولعه قلت خفوا على دنا غلبان وحدى كوكا وانام بدرى

هذه الشقة

وطلبت عشاء خفيف وببسى مع انه مجاب ببسيى ههههههه مشناها رانى حبيبات ونمت قلت الكم انا مش بتاع لمبات حمر

وفى الصباح فقت ووصلنى صاحب الشقة الى الستيام قلت بجرب واتفرج فى نفس الوقت وعل وعسى القاء شئ منين او منين

وكنت منسق مع صاحبة الشقة فى طنجة بسعر 1200 درهم شقة قريبة من الماك والكورنيش عبارة عن غرفتين نوم وجلست فيها كم يوم وغيرت الى شقة ثانية قريبة منها وهذه الصور ديال الشقة الثانية احلا مواصفات وبسعر اقل 1000 دهم

منظر من اعلا الشقة واضح مقهى بنوراما والماك

وغدآ نكمل باقى التقرير