saudi cowboy
موقوف
saudi cowboy غير متواجد حالياً  
قديم 2014-10-27, 08:35 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كازاوية لندنية مشاهدة المشاركة
اول حاجة في اي منطقة في العالم حتى وسط مكة لله الى كيحفض
تاني شي انت واخد فكرة خايبة بزااف على كازا ويمكن بسبب موقف او حد عرفتيه من المدينة خلاك تاخد الطابع
وتالت حاجة اتمنيت لو ممكن بايدي نسحبك من قفاك ونركبك في طوبيس 33 ونتفرج عليك من بعيد ههههههههههههههه
تالت حاجة ولله كازا زوينة خاص غير الى يفهمها مانكذب عليك انا كنخاف شوية ولاكن في الاخير ربي الى كيحفض ادا الواحد بعد على الهياط انا شخصيا اخر مرة نزلت المغرب تمشيت في المعاريف و شارع الجيش الملكي صحيح وقفتني وحده مشردة بدات تكلمني خليجي ههههههه ولاكن ولله الحمد لم اشوف اي شي مما تتكلم عنه وحتى ولو نقل انه مره مشى لي تلفوني في طوبيس كنت راجعة من الجامعه عادي ماشي مشكيلة كتبقى مدينتي وان جارت علي عزيزة .... ونزيدك كاين ناس هي تتجيب لنفسها الشبهات وكتخلي شفارة يتبعوهم
عاود فكر :morocco_5 (45):
والله اني ماكره كازا وماالحب الا للحبيب الاول وانا حبيت المغرب من كازا وفبراير هذي السنة اخذت عشرة ايام في كازا والحمدلله عمري ماحصلي موقف خايب ولاكن دائما اكون حريص فيها اكثر من اي مدينة ثانية واعرف اتعامل مع اي مشكلة اواجها لاكن احذر دائما لاني اسمع قصص من ناس احزن عليها وفعلا الي مايكون حريص في كازا يتعرض للنصب او السرقة وبعض القصص سمعتها من مغارية واحلى اوقات عشتها في كازا