الصورة الرمزية faisal81
faisal81
مراقب
faisal81 غير متواجد حالياً  
قديم 2019-01-16, 08:56 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmad MeSanchez مشاهدة المشاركة
مساء الخير يا جماعة.أحيكم على المنتدى الجميل والمعلومات القيمة عن مصر والمغرب. أنا اسمي أحمد وعايش في مونتريال كندا من 2008 أنا و الأسرة وحاليا معنديش بيت في مصر.. لما بنزل مصر في الغالب بقعد في فندق اسمه بيراميزا في الدقي .. الفندق اغلبه عائلات وبيكون في الصيف زحمة جدا..ومع ذلك دخلت صاحبتي كذا مرة.. من غير ما أسأل مسموح ادخل بنات .. لأن أكيد لو سالتهم في الريسبشن انا معايا واحدة هيقولوا ممنوع يافندم.. عشان كدة هي بتدخل من الباب على الاسانسير عليا علطول ومفيش حد بيكلمها... في شهر 8 اللي فات كنت في الماريوت في الزمالك المكان زحمة جدا جدا ومحدش مركز مع حد خالص ..اتعرفت على شاب من الكويت اسمه جاسم وقالي ان اللي قاعدين عند النيل بيكونوا عائلات انما البنات الشمال بيكونو في الحتة اللي عند الفرقة الموسيقية و للامانة كان في جنسيات كتير وفيهم حاجات منتهى الشياكة غير الحاجات المؤرفة اللي في الهرم وشارع جامعة الدول.. الخلاصة اغلب الفنادق الكبيرة في مصر فيها مولات ومطاعم و لما بنزل في الصيف بتكون زحمة جدا ومحدش هيقولك حاجه لو دخلت حد .. الغلطة اللي بشوف أغلبكو بيغلطها انه بيروح بنفسه يسال الامن او يروح يسجل الضيف في الريسبشن

كلامك سليم الغلطه بالسؤال والارتباك
الماريوت فيه مقهى بالحديقه وفيه خيمه وفيه قاعة افراح وماحد بيسأل احد وين رايح

وكذلك الفيرمونت